zpět na ikem.cz

Asistent/ka přednosty Kardiocentra

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz

Máte organizační talent, cit pro detail a nebojíte se zodpovědnosti? Cítíte se dobře v dynamickém prostředí a zároveň zvládáte jednat s klidem a profesionalitou?

Pokud umíte efektivně komunikovat na všech úrovních a zachovávat vysoký standard diskrétnosti a důvěrnosti, pak možná hledáme právě Vás!

Hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici asistentky/asistenta přednosty Kardiocentra, který/á bude klíčovou administrativní oporou vedení a mostem mezi různými odděleními kliniky. 

Co u nás budete dělat

Vaší hlavní náplní práce bude administrativní podpora přednosty Kardiocentra, plánování a koordinace schůzek včetně e-mailové korespondence, příprava podkladů pro výběrová řízení a podpora zaměstnanců Kliniky kardiologie – včetně organizace tuzemských i zahraničních cest. 

Budete se také podílet na administraci a podpoře zahraničních stážistů ve spolupráci s Ministerstvem zdravotnictví ČR, spravovat stáže mediků a koordinovat je s jejich školiteli. Součástí vaší práce bude i aktivní účast na organizaci akcí Kliniky kardiologie a spolupráce napříč celým zdravotnickým zařízením.

Co od Vás budeme potřebovat

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Výborná znalost českého a anglického jazyka
  • Silné organizační a komunikační schopnosti
  • Znalost práce s MS Office (Word, Excel)

Předchozí zkušenost na obdobné pozici vítána, ne však podmínkou.


Co si získá Vaše srdce

  • Práci v superspecializovaném zdravotnickém zařízení
  • 5 týdnů dovolené + 5 dnů osobního volna
  • MultiSport karta po zkušební době
  • Příspěvek 2.500,- Kč na vybraný sortiment z Ústavní lékárny IKEM po zkušební době
  • Výhodné stravování v jídelně IKEM
  • Podpora vzdělávání a rozvoje
  • Možnost ubytování pro mimopražské uchazeče
  • Sleva v lékárně a prodejně zdravotnických potřeb IKEM

Základní informace pro zájemce o zaměstnání ze zemí mimo EU

Zájemci o zaměstnání ze zemí mimo EU se mohou ucházet pouze o pracovní místo, které je zařazeno do centrální evidence míst určených pro zaměstnanecké karty a je neobsazené více než 1 měsíc. Zaměstnanecká karta - pracovní a pobytové vízum, které je nezbytnou podmínkou pro výkon zaměstnání v ČR. Zažádat o ni lze na zastupitelském úřadu České republiky ve své vlasti.

Více variant, jak žádat, naleznete zde: https://www.mpsv.cz/-/zadost-o-zamestnaneckou-kartu

Podobné pozice

Mzdová/ý účetní - personalistka/ta

Jste zkušená/ý personalistka/ta, která/ý se v oblasti pracovněprávní a mzdové legislativy pohybuje jako ryba ve vodě a Vašimi přednostmi je týmovost, spolehlivost a organizovanost? Ozvěte se nám, moc rádi se s Vámi…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz

Manažer/manažerka pro administrativu a zahraniční vztahy

Máte zájem o práci, kde uplatníte své organizační schopnosti a efektivní vedení týmu? Dokážete zajistit hladký chod administrativy a komunikaci na…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Pomocný kuchař/ka (vhodné i pro absolventy/tky)

Je Vám prostředí kuchyně blízké a nebojíte se různorodé práce? Tak právě Vás rádi uvítáme mezi námi. Tým Oddělení stravování hledá pravou ruku pro své kuchaře, která pomůže…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Ozvěte se nám!

(nepovinné)