zpět na ikem.cz

Manažer/manažerka pro administrativu a zahraniční vztahy

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Máte zájem o práci, kde uplatníte své organizační schopnosti a efektivní vedení týmu? Dokážete zajistit hladký chod administrativy a komunikaci na mezinárodní úrovni? Pak možná hledáme právě Vás!

Hledáme schopného Manažera/manažerku pro administrativu a zahraniční vztahy, který/á bude zajišťovat hladký chod sekretariátu a oddělení dokumentace na prestižní klinice. Ideální kandidát/kandidátka má vynikající organizační a komunikační schopnosti, je zodpovědný, pečlivý a zvládá samostatně řešit náročné úkoly.

Co u nás budete dělat

Manažer/ka zajišťuje veškerou administrativní agendu přednosty kliniky, včetně komunikace se zahraničními subjekty a vedení evidence dokumentů a dalších písemností. Řídí tým asistentek a administrativních pracovníků sekretariátu. 

Organizuje pracovní cesty lékařů do zahraničí a zajišťuje komunikaci a agendu zahraničních stážistů a spolupracujících lékařů. 

Mezi další úkoly patří vyřizování telefonických a písemných žádostí, plánování schůzek a porad, spolupráce s manažerem kardiocentra při kontrole hospodaření a počtu výkonů kliniky, a také komunikace s pacienty přednosty ve spolupráci s ambulancemi a odbornými pracovišti IKEM.

Co od Vás budeme potřebovat

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Znalost anglického jazyka B1
  • Znalost MS Office
  • ŘP sk. B
  • Spolehlivost, zodpovědnost a organizační schopnosti

Potěší nás předchozí zkušenost na obdobné pozici, není však podmínkou.

Co si získá Vaše srdce

  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna
  • MultiSport karta po zkušební době
  • Výrazná sleva v lékárně IKEM a prodejně zdravotnických potřeb
  • Výhodné stravování přímo v IKEM
  • Možnost ubytování pro mimopražské uchazeče

NÁSTUP  je možný ihned nebo dle dohody.

Základní informace pro zájemce o zaměstnání ze zemí mimo EU

Zájemci o zaměstnání ze zemí mimo EU se mohou ucházet pouze o pracovní místo, které je zařazeno do centrální evidence míst určených pro zaměstnanecké karty a je neobsazené více než 1 měsíc. Zaměstnanecká karta - pracovní a pobytové vízum, které je nezbytnou podmínkou pro výkon zaměstnání v ČR. Zažádat o ni lze na zastupitelském úřadu České republiky ve své vlasti.

Více variant, jak žádat, naleznete zde: https://www.mpsv.cz/-/zadost-o-zamestnaneckou-kartu

Podobné pozice

Skladník/skladnice na Oddělení materiálně technického zásobování

Jste pečlivý/á, organizovaný/á  a baví Vás práce v logistice? Máte zkušenosti se skladováním a nebojíte se fyzické práce? Přidejte se do našeho týmu na pozici Skladník/skladnice na Oddělení…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Koordinátor/ka nákupu zdravotnických prostředků

Jste komunikativní osobnost, pro kterou je administrativa a práce v Excelu radostí, nikoliv přítěží, a láká Vás nahlédnout pod pokličku nákupu zdravotnických prostředků ve špičkovém zdravotnickém zařízení? Přijďte posílit…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Technik VZT + elektro

Jste technicky založený člověk, kterého žádná výzva nezaskočí? Baví Vás elektrotechnika, máte s ní zkušenosti a hledáte práci, kde se Vaše nadšení a dovednosti uplatní?Tak možná hledáme právě Vás!

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz

Ozvěte se nám!

(nepovinné)