zpět na ikem.cz

Vedoucí Oddělení služeb

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz

Máte talent na to, aby věci fungovaly, jak mají – a ideálně ještě lépe?

Pak možná hledáme právě Vás!

Do našeho týmu hledáme člověka, který má cit pro organizaci, umí přemýšlet v souvislostech a zvládne sladit praktické provozní záležitosti s potřebami týmu i celé organizace. Někoho, kdo se nezalekne zodpovědnosti, má tah na branku a přitom si zachová klidnou hlavu i v náročnějších situacích.

Co u nás budete dělat

Na této pozici Vás čeká komplexní řízení svěřených oblastí, které zahrnuje strategické plánování i každodenní zajištění plynulého provozu. Budete se operativně věnovat řešení provozních situací a nečekaných problémů tak, aby byl zachován hladký chod celé organizace a minimalizovaly se případné dopady.

Součástí Vaší práce bude také dohled nad smluvními vztahy s externími dodavateli – například v oblasti úklidu, odpadového hospodářství, praní prádla, nájemních vztahů nebo zahradnických služeb.

Úzce budete spolupracovat s hospodářem a asistentkou úseku, a to při koordinaci administrativních i finančních procesů, plánování rozpočtu a zajištění efektivní interní komunikace.

Co od Vás budeme potřebovat

  • Prokazatelnou praxi na obdobné pozici v délce minimálně 3 let
  • Dobré komunikační schopnosti
  • Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, e-mail, základní administrativa)
  • Schopnost samostatného rozhodování a zodpovědnost za svěřený úsek

Co si získá Vaše srdce

  • 5 týdnů dovolené + 5 dnů osobního volna
  • MultiSport karta po zkušební době
  • Příspěvek 2.500,- Kč na vybraný sortiment z Ústavní lékárny IKEM po zkušební době
  • Výhodné stravování v jídelně IKEM
  • Podpora vzdělávání a rozvoje
  • Možnost ubytování pro mimopražské uchazeče v blízkosti pracoviště
  • Sleva v lékárně a prodejně zdravotnických potřeb IKEM

Nástup možný od 01.09.2025.

Základní informace pro zájemce o zaměstnání ze zemí mimo EU

Zájemci o zaměstnání ze zemí mimo EU se mohou ucházet pouze o pracovní místo, které je zařazeno do centrální evidence míst určených pro zaměstnanecké karty a je neobsazené více než 1 měsíc. Zaměstnanecká karta - pracovní a pobytové vízum, které je nezbytnou podmínkou pro výkon zaměstnání v ČR. Zažádat o ni lze na zastupitelském úřadu České republiky ve své vlasti.

Více variant, jak žádat, naleznete zde: https://www.mpsv.cz/-/zadost-o-zamestnaneckou-kartu

Podobné pozice

Prodavač/ka do bufetu

Je komunikace s lidmi a rozdávání úsměvu Vaší předností? Tak právě Vás rádi přivítáme do týmu.Oddělení stravování rozšiřuje svůj tým a příjme…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Expedient/ka - pomocná síla v kuchyni

Je Vám prostředí kuchyně blízké a nebojíte se fyzicky namáhavější práce? Tak právě Vás rádi uvítáme mezi námi.Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici expedient/ka – pomocná síla v kuchyni. Vše potřebné Vás rádi naučíme…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Odborný/á referent/ka na Oddělení služeb

Baví Vás, když má vše svůj řád a systém? Umíte si efektivně zorganizovat práci a zároveň se nezaleknete komunikace s lidmi?Přidejte se k našemu týmu na Oddělení služeb a podílejte se na zajištění plynulého a…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Ozvěte se nám!

(nepovinné)