zpět na ikem.cz

Vedoucí Oddělení služeb

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz

Máte talent na to, aby věci fungovaly, jak mají – a ideálně ještě lépe?

Pak možná hledáme právě Vás!

Do našeho týmu hledáme člověka, který má cit pro organizaci, umí přemýšlet v souvislostech a zvládne sladit praktické provozní záležitosti s potřebami týmu i celé organizace. Někoho, kdo se nezalekne zodpovědnosti, má tah na branku a přitom si zachová klidnou hlavu i v náročnějších situacích.

Co u nás budete dělat

Na této pozici Vás čeká komplexní řízení svěřených oblastí, které zahrnuje strategické plánování i každodenní zajištění plynulého provozu. Budete se operativně věnovat řešení provozních situací a nečekaných problémů tak, aby byl zachován hladký chod celé organizace a minimalizovaly se případné dopady.

Součástí Vaší práce bude také dohled nad smluvními vztahy s externími dodavateli – například v oblasti úklidu, odpadového hospodářství, praní prádla, nájemních vztahů nebo zahradnických služeb.

Úzce budete spolupracovat s hospodářem a asistentkou úseku, a to při koordinaci administrativních i finančních procesů, plánování rozpočtu a zajištění efektivní interní komunikace.

Co od Vás budeme potřebovat

  • Prokazatelnou praxi na obdobné pozici v délce minimálně 3 let
  • Dobré komunikační schopnosti
  • Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, e-mail, základní administrativa)
  • Schopnost samostatného rozhodování a zodpovědnost za svěřený úsek

Co si získá Vaše srdce

  • 5 týdnů dovolené + 5 dnů osobního volna
  • MultiSport karta po zkušební době
  • Příspěvek 2.500,- Kč na vybraný sortiment z Ústavní lékárny IKEM po zkušební době
  • Výhodné stravování v jídelně IKEM
  • Podpora vzdělávání a rozvoje
  • Možnost ubytování pro mimopražské uchazeče v blízkosti pracoviště
  • Sleva v lékárně a prodejně zdravotnických potřeb IKEM

Nástup možný od 01.09.2025.

Základní informace pro zájemce o zaměstnání ze zemí mimo EU

Zájemci o zaměstnání ze zemí mimo EU se mohou ucházet pouze o pracovní místo, které je zařazeno do centrální evidence míst určených pro zaměstnanecké karty a je neobsazené více než 1 měsíc. Zaměstnanecká karta - pracovní a pobytové vízum, které je nezbytnou podmínkou pro výkon zaměstnání v ČR. Zažádat o ni lze na zastupitelském úřadu České republiky ve své vlasti.

Více variant, jak žádat, naleznete zde: https://www.mpsv.cz/-/zadost-o-zamestnaneckou-kartu

Podobné pozice

Odborný/á referent/ka na Oddělení služeb

Baví Vás, když má vše svůj řád a systém? Umíte si efektivně zorganizovat práci a zároveň se nezaleknete komunikace s lidmi?Přidejte se k našemu týmu na Oddělení služeb a podílejte se na zajištění plynulého a…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Mzdová/ý účetní - personalistka/ta

Jste zkušená/ý personalistka/ta, která/ý se v oblasti pracovněprávní a mzdové legislativy pohybuje jako ryba ve vodě a Vašimi přednostmi je týmovost, spolehlivost a organizovanost? Ozvěte se nám, moc rádi se s Vámi…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz

Technik údržby vzduchotechnických zařízení

Jste technicky smýšlející osobnost, která se nenechá jen tak něčím překvapit, a nechybí Vám chuť se dále vzdělávat v oboru? Pak možná hledáme právě Vás. …

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Ozvěte se nám!

(nepovinné)