zpět na ikem.cz

Koordinátor/ka nákupu zdravotnických prostředků

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Jste komunikativní osobnost, pro kterou je administrativa a práce v Excelu radostí, nikoliv přítěží?
Pokud Vás láká nahlédnout pod pokličku nákupu zdravotnických prostředků ve špičkovém zdravotnickém zařízení a chcete se v této oblasti dále vzdělávat, pak možná hledáme právě Vás!

Přijďte posílit tým Odboru centrálního nákupu. Těšíme se na Váš životopis!

Naše dveře jsou otevřené také čerstvým absolventům a absolventkám ekonomických či zdravotnických oborů.

Co u nás budete dělat

Pomůžete nám se správou a vedením komplexní dokumentace v souladu s požadavky legislativy zdravotnických prostředků. Budete tvořit a aktualizovat interní katalogy, připravovat podklady k veřejným zakázkám a vytvářet ekonomické reporty a statistiky. V neposlední řadě Vás čeká komunikace s dodavateli v rámci cenových jednání a s vedoucími pracovníky klinik za účelem specifikace jejich potřeb na nákup zdravotnických prostředků. Důležitou součástí náplně práce je chuť se v tomto oboru vzdělávat, a to přímo v praxi.

Co od Vás budeme potřebovat

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Znalost MS Office - především MS Excel
  • Samostatnost, komunikativnost a proaktivní přístup
  • Ochotu učit se novým věcem a trvale se vzdělávat v oboru

Potěší nás předchozí zkušenosti s veřejnými zakázkami či znalosti v oblasti legislativy zdravotnických prostředků, nejsou však podmínkou.

Co si získá Vaše srdce

  • Adaptační proces pod vedením kvalitních školitelů
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů osobního volna
  • MultiSport karta po zkušební době
  • Příspěvek 2.500,- Kč na vybraný sortiment z Ústavní lékárny IKEM po zkušební době
  • Výrazná sleva v lékárně IKEM a prodejně zdravotnických potřeb
  • Výhodné stravování přímo v IKEM
  • Možnost ubytování pro mimopražské uchazeče

Základní informace pro zájemce o zaměstnání ze zemí mimo EU

Zájemci o zaměstnání ze zemí mimo EU se mohou ucházet pouze o pracovní místo, které je zařazeno do centrální evidence míst určených pro zaměstnanecké karty a je neobsazené více než 1 měsíc. Zaměstnanecká karta - pracovní a pobytové vízum, které je nezbytnou podmínkou pro výkon zaměstnání v ČR. Zažádat o ni lze na zastupitelském úřadu České republiky ve své vlasti.

Více variant, jak žádat, naleznete zde: https://www.mpsv.cz/-/zadost-o-zamestnaneckou-kartu

Podobné pozice

Kuchař / kuchařka (vhodné i pro absolventy/tky)

Do zaměstnanecké kuchyně IKEM hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Kuchař/kuchařka.Láká Vás příprava jídel ve špičkovém zdravotnickém zařízení?…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Expedient/ka - pomocná síla v kuchyni

Je Vám prostředí kuchyně blízké a nebojíte se fyzicky namáhavější práce? Tak právě Vás rádi uvítáme mezi námi.Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici expedient/ka – pomocná síla v kuchyni. Vše potřebné Vás rádi naučíme…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Brigádník / Brigádnice na fyzické inventury majetku

Hledáme pečlivého a spolehlivého brigádníka, který nám pomůže s fyzickou inventurou majetku. Pokud máte čas během pracovního týdne a nevadí Vám komunikace s lidmi i trochu pohybu.Pak možná hledáme…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Ozvěte se nám!

(nepovinné)