zpět na ikem.cz

Administrativní pracovník/pracovnice

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Jste komunikativní osobnost, pro kterou je administrativa a práce v Excelu radostí, nikoliv přítěží? Pokud Vás láká nahlédnout pod pokličku centrálního nákupu ve špičkovém zdravotnickém zařízení a podílet se na administrativních činnostech s touto pozicí spojených, pak možná hledáme právě Vás.

Přijďte posílit tým Odboru centrálního nákupu. Těšíme se na Váš životopis!

Naše dveře jsou otevřené také čerstvým absolventům a absolventkám maturitních oborů.

Co u nás budete dělat

Pomůžete nám s administrativními činnostmi spojenými se správou, vedením a archivací komplexní dokumentace, kterou pro Vás připraví odborní zaměstnanci našich oddělení, a to v souladu s požadavky legislativy zdravotnických prostředků a sortimentu materiálně technického zabezpečení. Budete odpovídat za administrativu Odboru, , pracovat s reporty a statistikami pomocí MS Excel. V neposlední řadě Vás čeká komunikace nejen s pracovníky v IKEM, ale i dodavateli.

Co od Vás budeme potřebovat

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Výbornou znalost MS Office - především MS Excel a MS Word
  • Samostatnost, pečlivost, komunikativnost, proaktivní přístup, schopnost efektivně si zorganizovat své činnosti a přidělené úkoly
  • Schopnost systematicky a efektivně řešit úkoly
  • Ochotu neustále se posouvat a učit novým věcem

Potěší nás předchozí zkušenosti s administrativními činnostmi.

Co si získá Vaše srdce

  • Adaptační proces pod vedením kvalitních školitelů
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů osobního volna
  • MultiSport karta po zkušební době
  • Příspěvek 2.500,- Kč na vybraný sortiment z Ústavní lékárny IKEM po zkušební době
  • Výrazná sleva v lékárně IKEM a prodejně zdravotnických potřeb
  • Výhodné stravování přímo v IKEM
  • Možnost ubytování pro mimopražské uchazeče

Základní informace pro zájemce o zaměstnání ze zemí mimo EU

Zájemci o zaměstnání ze zemí mimo EU se mohou ucházet pouze o pracovní místo, které je zařazeno do centrální evidence míst určených pro zaměstnanecké karty a je neobsazené více než 1 měsíc. Zaměstnanecká karta - pracovní a pobytové vízum, které je nezbytnou podmínkou pro výkon zaměstnání v ČR. Zažádat o ni lze na zastupitelském úřadu České republiky ve své vlasti.

Více variant, jak žádat, naleznete zde: https://www.mpsv.cz/-/zadost-o-zamestnaneckou-kartu

Podobné pozice

Administrátor/ka recepce na pracovišti endoskopických metod

Máte zájem o práci, která kombinuje administrativní činnost s každodenním kontaktem s lidmi? Pokud Vám není cizí profesionální vystupování a práce s lidmi Vás baví, můžete být právě Vy tím, koho hledáme!

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Pomocný kuchař/ka (vhodné i pro absolventy/tky)

Je Vám prostředí kuchyně blízké a nebojíte se různorodé práce? Tak právě Vás rádi uvítáme mezi námi. Tým Oddělení stravování hledá pravou ruku pro své kuchaře, která pomůže…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Specialista/ka odměňování

Zvládnete s přehledem platové výměry a dobře se orientujete v mzdové legislativě? Jste pečliví, systematičtí a umíte pracovat samostatně i v týmu? Oddělení PAM hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici Specialista/ka…

  • Praha hl.m., Středočeský kraj
  • Administrativa a provoz
  • Vhodné pro absolventy

Ozvěte se nám!

(nepovinné)